Produkt & Pleje
Kan jeg sammensætte min egen buket?
Ja, du kan sammensætte din egen smukke Endless Spring-buket med kunstige blomster. Vi tilbyder et bredt udvalg af kunstige blomster, som du kan kombinere på kryds og tværs for at skabe din helt unikke dekoration. Du kan også vælge mellem forskellige vasedesigns, der passer perfekt til din buket.
Er blomsterne beregnet til udendørs eller indendørs brug?
Vores kunstige blomster er designet til indendørs brug. De er ikke vejrbestandige og bør ikke udsættes for direkte sollys eller hårde vejrforhold. Vi sælger også planter, der er beregnet til udendørsbrug - se under rubrikken planter for at se udvalget.
Hvor længe holder blomsterne?
Vores kunstige blomster er designet til at holde i mange år. De visner, falmer eller dør ikke, så du kan nyde deres skønhed i lang tid. Levetiden afhænger dog af, hvor godt du passer på dem. De skal gerne holdes væk fra sollys.
Hvilke materialer er jeres blomster lavet af?
Vores kunstige blomster er fremstillet af forskellige materialer, herunder silke, genanvendt plast og skum. Blomsterne er lavet af materialer af høj kvalitet, der er designet til at se så naturtro ud som muligt.
Hvordan plejer jeg mine kunstige blomster?
Kunstige blomster kræver kun minimal vedligeholdelse. Du kan let fjerne støv ved at blæse med en føntørrer på kold luft, eller ryst buketten/stilken udenfor.
Hvordan får jeg mine kunstige blomster til at stå pænt i vasen?
Du kan tilpasse længden på stilkene ved at klippe dem med en skævbider eller bøje dem forsigtigt. Hvis blomsterne hælder, kan du give dem ekstra støtte ved at lægge lidt papir eller andet materiale rundt om stilkene for at skabe fylde, inden du sætter dem ned i vasen.
Bestiling & Levering
Leveringstid og forsendelsesvilkår
Ordrer afgivet på hverdage afsendes normalt inden for 24–48 timer.
Når din ordre er afsendt, modtager du et trackingnummer, så du kan følge forsendelsen hele vejen.
Estimerede leveringstider:
- Normalt 1–3 hverdage
Vi benytter som udgangspunkt GLS til alle leveringer i Danmark. I særlige tilfælde kan en anden transportør vælges, hvis det er nødvendigt for levering til den angivne adresse.
Uafhentede eller afviste Pakker
Hvis en pakke ikke afhentes eller afvises ved levering, vil købet blive refunderet, når pakken er returneret til vores lager. Eventuelle fragtomkostninger og håndteringsgebyrer fratrækkes refunderingen.
Hvor er min ordre?
Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail med et trackinglink, så du kan følge din forsendelse.
Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for 14 hverdage efter at have modtaget din forsendelsesbekræftelse, bedes du straks kontakte vores kundeservice på endlessspringdk@gmail.com, så vi kan hjælpe dig.
Returnering & Ombytning
Returneringspolitik
Skulle du fortryde dit køb, har du 14 dage fra modtagelsen af din ordre til at returnere den og få fuld refusion.
Bemærk venligst, at det ikke betragtes som en returnering, hvis du nægter at modtage leveringen — du skal først kontakte os, før du sender din ordre retur.
Har du spørgsmål, står vi altid klar til at hjælpe.
Vigtigt at vide før du returnerer din ordre
For at være kvalificeret til en returnering skal din vare være i samme stand, som da du modtog den. Den skal være ubrugt, have mærke på og være i den originale emballage. Du skal også have kvitteringen eller købsbevis.
- Varen skal være i sin oprindelige stand med klistermærke
- Varen skal være ubrugt og uden skader.
- Varen skal sendes med al original emballage.
- Du er selv ansvarlig for fragtomkostningerne ved returneringen.
- Må ikke klippes i
Hvordan returnerer jeg min ordre?
For at påbegynde en returnering skal du kontakte os på endlessspringdk@gmail.com. Bemærk, at returvarer skal sendes til den følgende adresse: Gravensgade 1A, 9000 Aalborg
Hvis din returnering accepteres, sender vi dig en returlabel samt instruktioner om, hvordan og hvor du skal sende din pakke. Varer, der sendes tilbage til os, uden at der først er anmodet om en returnering, accepteres ikke.
Når vi har modtaget den returnerede vare, behandler vi din refusion inden for 14 dage.
Vi giver dig besked, når vi har modtaget og undersøgt din returvare, og vi fortæller dig, om refusionen er blevet godkendt eller ej. Hvis den godkendes, refunderes du automatisk via din oprindelige betalingsmetode inden for 10 arbejdsdage. Husk, at det kan også tage noget tid, før din bank eller dit kreditkortfirma har behandlet og posteret.
Du kan altid kontakte os, hvis du har spørgsmål om returneringer, på endlessspringdk@gmail.com.
Min ordre er beskadiget – hvad gør jeg?
Hvis din ordre er beskadiget eller defekt bedes du kontakte vores kundeservice på endlessspringdk@gmail.com hurtigst muligt. Vi hjælper dig gerne med at arrangere en returnering eller ombytning.
Jeg har modtaget en forkert ordre – hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget en forkert ordre, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Vi hjælper dig gerne med at arrangere en returnering eller ombytning.